e-Objednávky
Webová aplikace e-Objednávky umožňuje klientům online přístup do systému Agentury STUDENT s.r.o. První verze e-Objednávek vznikla již v roce 2010 za účelem zjednodušení práce pro klienty při zasílání objednávek. V roce 2017 jsme se rozhodli webovou aplikaci „postavit“ celou znovu od začátku, aby odpovídala současným požadavkům našich klientům a poskytovala maximální přehled o spolupráci.
Co aplikace umožňuje?
Zadávání objednávek – objednávku je možné zadat kdykoli, navolíte si jen jednotlivé požadavky a agentura začne pracovat na obsazení.
Online report obsazenosti – kdykoli je možné se přihlásit a v rychlém přehledu zjistíte aktuální stav obsazení všech vašich objednávek po jednotlivých dnech.
Evidence docházky – systém umožňuje evidenci odpracovaných hodin brigádníků, nemusíte již zasílat emaily ani potvrzovat výkazy – v případě zájmu vše vyřeší aplikace.
Údaje o brigádnicích – ztratili jste telefonní kontakt na brigádníka, který u Vás byl minulý týden? Zjistit zda má průkaz pro práci v potravinářství nebo kolik již odpracoval směn? To vše lze najít v profilu brigádníka.
Přehled smluvní dokumentace – přišla kontrola z SÚIP? V systému máte jak dočasná přidělení, smlouvy brigádníků tak třeba i kopie průkazu pro práci v potravinářství.
Statistiky – pokud potřebujete hlídat produktivitu, tak systém umožňuje exporty po střediscích nebo úsecích a to za zvolené období včetně fakturační ceny. Není problém zjistit, kolik jste za konkrétní týden měli objednáno a zajištěno hodin a to i přepočteno na FTE včetně celkové fakturační ceny.
Strukturu přístupů – potřebujte, aby jednotlivý vedoucí měli přístup jen ke svým oddělením, ale jejich nadřízený k většímu počtu? Není problém, přístupy lze upravovat dle potřeb jednotlivých uživatelů.