Agentura STUDENT
Pavel Bláhovec
Zadarmo v Google play
Nainstalovat

1992
Založení Agentury STUDENT


Před samotným založením agentury podnikal majitel René Kuchár jako fyzická osoba v době studií na vysoké škole. Téměř 100% brigádníků bylo z řad studentů VŠ.

Pracovalo pár desítek brigádníků za měsíc. Maximálně 500 brigádníků za rok.

1997
Vznik s.r.o., nová „revoluční“ služba pro brigádníky


V roce 1997 byla založena společnost s ručením omezeným Agentura STUDENT s.r.o. Zavedli jsme bonus denního vyplácení mezd ihned po práci, který je brigádníky vysoce ceněn dodnes.

2001
Růst, založení Asociace pracovních agentur


V roce 2000 jsme překonali hranici 10 000 brigádníků. Agentura STUDENT s.r.o. byla zakládající člen APA – Asociace pracovních agentur.

2004
Velký legislativní třesk


Zcela nová legislativní pravidla, vznik agenturního zaměstnávání v jeho dnešní podobě, tj. dočasné přidělení zaměstnanců agentury práce k uživateli. Překonali jsme hranici 20 000 brigádníků.

2005
Dceřiná personální agentura


S kolegy Tomášem Prajzlerem a Petrem Skondrojanisem jsme se podíleli na založení personální agentury Advanced Search, s.r.o., dnešní název Talentor Advanced Search s.r.o.

2006
Nová „revoluční“ služba pro klienty


Realizovali jsme nový způsob zaměstnání brigádníků – Payroll Outsourcing. Některými společnostmi (pseudoagenturami) jsou pod stejným názvem nabízeny služby, což je jiná a ne zcela legální varianta poskytování zaměstnanců. Zaměstnáno přes 30 000 brigádníků.

2007
Zvýšení základního jmění


Pro vyšší důvěryhodnost jsme navýšili základní jmění na 8 000 000 Kč, abychom před našimi klienty prezentovali naši vysokou stabilitu a jistotu spolupráce s naší agenturou.

Jednatelem a provozním ředitelem agentury se stal Jan Zábranský.

2008
Operace „Kulový blesk 1“


Opustili jsme kanceláře v areálu VŠ kolejí Jižní město a přestěhovali se blíže k pracovníkům, kousek od stanice metra Chodov. Zaměstnáno přes 40 000 brigádníků.

2009
Nový informační systém


Implementovali jsme nový IS Blahovec.NET, který je pro nás dodnes nejlepším a nejkomplexnějším systémem pro pracovní agentury. Získali jsme nové technické možnosti, rozšířili spektrum služeb, zvýšili efektivitu výběru zaměstnanců. Stali jsme se členem APPS – Asociace poskytovatelů personálních služeb.

2011
Nová webová služba pro brigádníky


Spuštění nového webového systému registrace pracovníků, rezervace a obsazování volných pozic elektronicky prostřednictvím webové aplikace eBrigady. Zaměstnáno přes 50 000 brigádníků.

2012
Nová webová služba pro klienty


Nový elektronický systém pro naše klienty eObjednávky, který umožňuje zadávání nových objednávek prostřednictvím webového rozhraní. Je možné on-line sledování obsazení objednávek a elektronické vyplnění docházky.

2014
Operace „Kulový blesk 2“


Další velké stěhování, tentokrát v rámci budovy o patro výše - výsledkem více jak půl roku trvající rekonstrukce jsou nové moderní kanceláře s prostornou čekárnou. Veškeré prostory včetně čekárny pro brigádníky jsou plně klimatizovány.

2017
Dále rosteme. Nové webové stránky.


Spuštění nové webové prezentace s moderním on-line rozhraním jak pro klienty, tak pro naše brigádníky. Zaměstnáno přes 80 000 brigádníků. Dosáhli jsme za rok obratu přes 200 mil. korun a zajistili přes 1 000 000 hodin.

2019
Obdržení povolení na dobu neurčitou


Po 22 letech působení jsme obdrželi od Generálního ředitelství ÚP ČR povolení ke zprostředkování zaměstnání na dobu neurčitou. Dosud jsme si museli žádat každé 3 roky o prodloužení povolení.

2020
Vytvoření aplikace na android


Abychom ulehčili brigádníkům možnost rezervace směn, vytvořili jsme aplikaci na android. Ta umožnila brigádníkům mít online přehled o směnách - po dvou měsících užívání se počet brigád obsazených přes aplikaci dostal na 10%.

 

ru0tfi46qvm1j39pg1sgt3vsn1